Ruilen & retourneren

Niet tevreden over een artikel dat je hebt gekocht? Geen probleem, samen komen we er wel uit.

Advies bij aankoop:

Wil je graag extra uitleg of advies over een artikel voor je het aanschaft? Kom dan langs in de winkel of neem gerust contact met ons op. Dat kan per telefoon of buiten openingstijden van onze winkel via het contactformulier

   

Aankopen in de winkel:

Breng je aankoop in de originele verpakking mee naar de winkel samen met de kassabon. De ruiltermijn is 8 dagen.

   

Online aankopen terugbrengen naar de winkel:

Voldoet het artikel niet aan je verwachtingen? Is er iets misgegaan met de bestelling? Ruilen en retourneren in de winkel is gratis, mits ongebruikt en in de originele verpakking. Breng je aankopen en de factuur mee. In de winkel heb je de mogelijkheid het artikel om te ruilen voor een ander exemplaar of een ander product. Wanneer ruilen niet wenselijk is krijg je het aankoopbedrag direct terug. Ruiltermijn is 30 dagen.

   

Een artikel terugsturen:

Ben je niet in de gelegenheid om naar de winkel te komen? Een artikel terugsturen is geen probleem en is ook gratis. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Hiervoor gebruik je het retourformulier. Doe dit wel binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat je de producten zorgvuldig verpakt, ongebruikt en in de originele verpakking opstuurt. Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij het artikel omruilen. Of het volledige aankoopbedrag van de retourgezonden artikelen binnen 14 dagen terugstorten. Is het retour gezonden artikel of de verkoopverpakking beschadigd of vertoont het duidelijke gebruikssporen dan wordt het aankoopbedrag mogelijk niet of niet volledig vergoed. 

   

Ging er iets mis?

Is er iets misgegaan met je bestelling? Is het product beschadigd of heeft het een productiefout? Laat het ons weten. We zullen dan afspreken om het product om te ruilen of op te laten halen. De kosten van de retourzending zijn dan voor onze rekening.

Klachten:

Misschien heb je wel een klacht? Laat het ons weten. Wij doen iedere dag ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Dat vind je terug in de keuze van ons assortiment en onze merken. Een foutje is niet leuk, daarom willen wij dat zo snel mogelijk oplossen. Stuur je klacht via het contactformulier en je krijgt van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 7 dagen kun je een antwoord van ons verwachten.

   

Recente artikelen RSS

  • 2017-12-07 De VVV Cadeaubon verdwijnt
    Lees meer
  • 2017-12-03 Extra opening voor Sinterklaas
    Lees meer

Meer berichten »

Winkelmand  

Uw winkelmand bevat geen producten.

Verzendkosten € 0,00
Totaal € 0,00

Afrekenen